Midsommardagen 2026..

Midsommardagen bjöd inte direkt på bättre väder, bara varmare. Mulet som fasen var det i morse, såg ut att kunna bli rejält fulväder. Ja dom hade ju lovat rejält åskoväder idag vilket fes av ganska rejält innan det nådde Ljungaverk, men visst, det mullrade och blixtrade i 2 omgångar vad jag kunde höra.

Om inte molnen gav en vink om att det var åska på gång så gjorde värmen det, typ +27 redan vid 11.30 på morgonen.

Inte mycket till firande idag, men klämde 2 burgare till middag på solo kvist. Provade några Sibyllaburgare som dom börjat ha på Coop i Fränsta, helt ok tycker jag.

Avslutade dagen med att kvällsfika hos Mor med medhavda bullar från Coop i Fränsta. Ja dom var minst lika goda som dom såg ut. 😛