Noterade när jag var till Fränsta idag att vindkraftverken har startats upp igen efter ett stillestånd sen slutet av maj, det har visst varit nån påbyggnad eller upprustning av elnätet så man har haft dom avstängda några veckor. Mäktiga byggnationer det där, jag kan inte låta bli att imponeras av storleken på dom, och av dom som jobbar längst upp när man sätter upp dom. :-O

Sen märks det ju så snart dom är igång, kWh-priset har varit väldigt lågt hela det senaste dygnet, iaf hos Fyrfasen.


En bra och miljövänlig energikälla tycker jag.