Annandag midsommar.. :-)

Söndag och egentligen slut på midsommar, men lite helg är det ju fortfarande med söndag och rött i almanackan. Och av den anledningen tyckte jag att en Rom å Cola skulle sitta fint när jag fann en Pepsi i kylen och visste att det fanns en skvätt Don Papa i förrådet. 🙂 Visst, det är lite ovårdat att späda ut så fin Rom, men vad gör man när man blir sugen på en Rom å Cola och bara har Don Papa hemma.

Tänkte att det var ett tag sen jag la upp nån selfie här på bloggen, så här kommer en.


Hittade en ”selfie” på vår statsminister ute på Facebook som jag fann väldigt lustig och träffande.


Som kanske bekant har jag inga högre tankar om styret i Sverige. men man ska ju inte vara långsint.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *