Lite tråkigt att inte kunna tacka för alla gratulationerna som ramlar in på Facebook (144 st i skrivande stund.) eftersom jag fortfarande är blockad från all verksamhet där fram till 14/11 om jag räknat rätt.
Det är hur som haver kul med alla grattisar och positiva inlägg och jag vill här uttrycka ett stort TACK för uppmärksamheten.
Lev väl och ha en bra dag alla goda vänner och andra som känner sej träffade. 🙂
![]()
Etikettarkiv: Födelsedag
Åkessons födelsedag..
Naturligtvis tillönskar jag honom tårta på födelsedagen, man är ju inte missunnsam.
Grattis Fascist-Jimmie, måtte du bli förståndig och medmänsklig med åren. Frågan är bara hur länge det ska dröja.

Till Stöde en sväng, Zacke 20 år. :-)
Var i sällskap av min Mor till min son Zakarias och grattade honom idag när han fyllde 20 år, otroligt vad tiden går fort, tur man inte åldras i den takten vill jag mena.
Blev inte så många kort tagna, men här är iaf ett med ”Farmor”, Jossan och så Zakarias himself i köket strax innan det var dags att hugga in på kaffe, tårta och kakor å bullar.. 🙂

Smarrig tårta med hög ”fränfaktor” 😛
Lyckades ta en bild på Zacke och Faster Jenny också när han precis öppnat presenten med kaffeapparaten, ja en sån där som man gör ”sällskapskaffe” med. 😉

Såg en kul grej nere på E14 nedanför balkongen hos ungdomarna, nån som lyckats hamna i fel fil genom Stöde och verkade handfallen över vad han/hon skulle göra åt saken.

Filmade en snutt också:
Over and out för denna gång.